Een communicatiestrategie om elke dag op te steunen
Communicatie vormt de kern van je organisatie, of je nu producten verkoopt of diensten aanbiedt, en of je nu een commercieel bedrijf, een publiek orgaan of een non-profit bent. En met ‘de kern’ bedoelen we dat je niet enkel op communicatie inzet wanneer je een specifieke gebeurtenis aan te kondigen hebt, maar dag na dag … na dag.
Jouw verhaal vinden
Je doelpubliek en medewerkers doordringen van jouw verhaal, dat doe je met authentieke en heldere boodschappen waaruit je waarden, dna en bestaansreden blijken. Voor wie ben jij er? Waarvoor sta je? Wat wil je bereiken, op het einde van de dag en op het einde van de rit? Daarmee creëer je verbondenheid met je (potentiële) klanten en je team. En daarnaar gaan we samen op zoek.
Strategie als basis
Met je businessmodel en de bouwstenen van je organisatie stellen we een doordachte communicatiestrategie op. Zo weet jij perfect welke boodschap je via welke dragers gaat loslaten op welke doelgroep, en in welke fase van de customer journey.
Klinkt als een hele boterham? Samen maken we hem behapbaar – en bijzonder smakelijk.
1 + 1 = 3, dankzij begeleiding
Communicatie betekent dus niet lukraak een nieuwsbrief uitsturen of een Facebook-post publiceren. Met zo’n losse flodders sorteer je geen effect. Daarom coachen we je bij de implementatie van je strategie.
Je krijgt de tools en processen aangereikt om helder en doeltreffend te communiceren, en je ontdekt welke mindset je nodig hebt voor maximale effectiviteit. Zo wordt 1 + 1 méér dan 2.
Hulp nodig om je verhaal te vertellen?
Samen streven naar meer verbinding en loyaliteit? Werk maken van een communicatiestrategie waarmee je écht effect sorteert?